onsdag 5 november 2008

Tabu

Jag tycker att vissa saker är tabu. Visst är jag och rugbytjejer i allmänhet öppna människor som inte har något emot att diskutera vare sig sex, bajs eller brasiliansk vaxning, men jag drar gränsen vid att kissa i duschen efter träningen! Att ingen kan se det för allt vatten som rinner spelar ingen roll, känner man plötsligt lukten vet man att man förmodligen står i en pöl av någon annans urin. Våga säga nej. (Det gjorde inte jag, jag låtsades som ingenting för jag ville inte peka ut någon och få den att skämmas...men jag vet vilka jag inte vill duscha bredvid igen.)

Jag känner mig inte alls positivt laddad inför hemmamatchen på söndag...träningarna den här veckan har gått mediokert och det känns som om nån har bränt in "dålig" i pannan på mig. Jag tar inte för mig ordentligt och tacklar som en kärring. MED reumatism.

Inga kommentarer: