lördag 11 oktober 2008

Sambo

Nu jävlar, efter en period av onödigt trassel då jag sovit hos M men förvarat mina saker på andra sidan stan "eftersom det är bra och självständigt att ha sitt eget ställe", så insåg vi båda att ett förvaringsutrymme för 1000 kr i veckan kanske är lite lyxigt. Speciellt om man vill flytta hem till Svedala och köpa saker till sin nya lägenhet (bara framtidsplaner, vi har ingen än!). Idag körde jag hit en billast kläder och vi transformerade ett oanvänt sovrum till vardags- och uppenbarligen också Playstationrum. Sambo. Känns bra.

Imorrn är jag på A-lagsbänken igen (inte den utanför Kvarnen vid Vaksala torg!) när vi spelar hemmamatch mot Henley! De ramlade ner en division i år, från Premier 1, så de är säkert ute efter att bevisa en massa saker. Förväntar mig mycket svordomar från vår tränare på uppvärmningen "för att sparka igång oss" (läs: för att Ed är så nervös att han inte kommer ihåg några andra ord). Bring it on.

ps. Fick idag höra att om jag inte var på väg att flytta härifrån så skulle jag vara nära en utnämning till Shift Leader! Minichef! Fan vad jag är bra! =)

Inga kommentarer: